Zakup aparatury medycznej - Szpital Uniwersytecki im. A. Jurasza

Szukaj

Array ( [0] => [1] => [2] => ) Array ( [0] => [1] => [2] => ) Array ( [0] => [1] => [2] => ) ZAM/12827 - Zakup aparatury medycznej - 03-11-2017
Ogólne warunki dostarczenia/wykonania przedmiotu zamówienia




Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia:14 dni od podpisania umowy lub złożenia zamówienia
Wzór umowy
Ofertę cenową według wzoru formularza ofertowego ( załącznik ) na dostarczenie/wykonanie przedmiotu zamówienia należy przesłać drogą emailową na adres email kokulewicz.jurasz@gmail.com lub fax na nr
Kontakt w sprawie dodatkowych inf. o zakresie przedmiotu zamówienia:(52) 585 41 16 ; (52) 585 41 18
Termin składania ofert upływa w dniu:09-11-2017 10:00
Rozstrzygnięcie ofert i ogłoszenie o rozstrzygnięciu nastąpi w dniu: 13-11-2017

Wynik