Miło nam poinformować, że w przeprowadzonym corocznie badaniu satysfakcji pacjenta aż 87% ankietowanych oceniło swój pobyt w naszym szpitalu, jako bardzo dobry i dobry. Badanie satysfakcji pacjenta prowadzimy regularnie od 2012 roku w oparciu o ankietę Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia. Z uzyskanych w tym roku danych wynika również, iż pacjenci przebywający w naszym szpitalu w zdecydowanej większości zadowoleni są z jakości świadczonych usług zdrowotnych. Pozytywne oceny zostały wystawione całemu personelowi medycznemu, który zdaniem respondentów nie tylko wykazał się dużą wiedzą merytoryczną, ale przede wszystkim empatią oraz życzliwością wobec chorych.
Dużą wagę przywiązujemy do jakości świadczonych usług. W naszym szpitalu na pierwszym miejscu stawiamy dobro pacjentów. Jako zespół staramy się, aby oprócz fachowej i skutecznej pomocy medycznej, chorzy znaleźli u nas ciepło, życzliwość oraz zrozumienie. Codziennie stawiamy sobie kolejne wyzwania, którym nieodzownie towarzyszy chęć podnoszenia jakości świadczonych przez placówkę usług. Dzięki regularnie przeprowadzanym badaniom satysfakcji pacjentów pragniemy wsłuchać się w ich potrzeby, dowiedzieć się z jakich aspektów pobytu w szpitalu są zadowoleni, a co chcieliby poprawić.